Leven volgens Laura

Lau·ra (v.). 1. Van het leven genietend meisje.

Terug naar het normale leven.

op januari 1, 2014

Ik weet niet of ik hiermee een uitzondering ben of dat meer mensen dit hebben. Ik durf het daarom haast niet te zeggen, maar: ik heb het wel een beetje gehad met de feestdagen.

De afgelopen twee weken waren enorm leuk. Etentjes, drankjes, feestjes, nog meer etentjes, spelletjes en tenslotte nog wat etentjes. Met drankjes. Wat op 20 december begon met een bezoek aan 538 Jingleball (leuk!) eindigt vandaag met een nieuwjaarslunch voor mijn ouders en schoonouders. Ik heb heel erg genoten van alles, maar ik ben ook blij dat na vandaag het normale leven weer terug keert.

Waarom? Omdat ik teveel heb gegeten de afgelopen weken. Ik hoef geen drie-gangen-diners meer, maar wil weer gewoon een lekkere AGV of pasta’tje op mijn bord. Bij al dat eten zat natuurlijk ook steeds veel drinken. Ik heb dus ook geen zin meer in alcohol. Waar ik normaal altijd enorm geniet van een glaasje wijn, is het nu zo gewoon geworden dat het lekkere er bijna af is.

Daarnaast heb ik ook weer zin om te sporten, weer te gaan werken (ik was vrij tijdens de kerstvakantie, nog een paar dagen dus), weer terug te gaan in het normale ritme dus eigenlijk.

Oja, en ik heb het ook gehad met die stomme kerstboom. Ik wil mijn woonkamer terug!


Ach, over zo’n 350 nachtjes kijk ik er vast toch weer naar uit. En in 2014 geniet ik weer net zo van de feestdagen. Maar voor nu:

Iedereen een heel fijn dagelijks leven gewenst!

One response to “Terug naar het normale leven.

  1. Oma Bijvoets schreef:

    ja Laura ik ben ook blij, dat het weer gewoon is Liefs

Geef een reactie

